₪₪₪₪ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ Τ.Ο ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ₪₪₪₪

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΙ.ΑΣ ΕΔΩΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΓΑΛΑ ΣΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ


Δημοσιεύουμε μήνυμα που εστάλη στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του policenet.gr

"Αγαπητο policenet σας γραφω αυτο το μηνυμα γιατι στα αληθεια θελω να βρω τρόπο να ευχαριστησω έναν νεαρο αστυνομικό που σταθηκε δίπλα μου και δίπλα στο μωρο μου


Ζω μονη μου με το μωρο μου στην Αθηνα. Δεν εχω κανενα δίπλα μου, ουτε γονεις, ούτε ανδρα.

Την προηγούμενη εβδομάδα έχασα τη δουλειά μου και δεν εχω καθολου χρηματα. Δεν μπορω να καλυψω ουτε τις βασικες μου αναγκες πια
Εχθες, αφου αφησα το μωρο μου σε μια γειτονησα, προσπάθησα και πάλι να βρω μια δουλεια ή εστω ενα μεροκαματο

Δεν μπορεσα να βρω τιποτα. Αισθανθηκα καταδικασμένη. Οταν βγηκα από ενα σουφλατζιδικο οπου ειχα μπει για να ζητησω κι εκει δουλεια, λύγισα και έπεσα στο πεζοδρόμιο κλαιγοντας.

Χωρις να το καταλαβω τοτε με ειχε πλησιασει ενας αστυνομικός. Φορουσε στολη και λιγο πιο μακρυα βρισκονταν και αλλοι αστυνομικοι της Ομαδας ΔΙΑΣ με τις μηχανες τους μαζι.

Εγω τρόμαξα. Δεν καταλαβα τι με ηθελε.

Ο αστυνομικός με ρωτησε γιατι κλαιω και αν χρειάζομαι κατι. Του εξηγησα ότι δεν εχω δουλεια και δεν μπορω να πάρω ουτε καν το γαλα του μωρου μου

Τοτε αυτός αμεσως ανοιξε το πορτοφολι του. Μεσα είχε μονο 25 ευρω. Εβγαλε 20 ευρω και μου τα εδωσε. Πριν προλαβω να αντιδράσω, είχε ηδη γυρισει πισω στους αλλους αστυνομικους και σχεδόν αμεσως εφυγαν

Δεν προλαβα να τον ευχαριστησω. Δεν ξερω το ονομα του. Ευχαριστω αυτο τον νεο ανθρωπο για τη βοηθεια του. Δεν την περιμενα αυτη την κινηση. Ευχριστω παρα πολυ.

Αν μπορείτε κι εσεις γραψτε τα όλα αυτα στη σελίδα σας και αν βρειτε ποιος ειναι αυτος ο αστυνομικός θα ήθελα να μου το πειτε.

Σας ευχαριστω κι εσας."

Tο policenet.gr διατύπωσε (μέσω ηλεκτρονικού μηνυματος) ερωτημα προς την ανωτερω αναγνωστρια αναφορικά με το ποια είναι η ακριβής περιοχή της Αττικής, όπου ελαβαν χωρα τα ανωτέρω γεγονότα

Τα θερμα μας συγχαρητήρια στον πρωταγωνιστή αστυνομικό αλλά και σε ολους τους ένστολους που κανουν κάθε μερα τη διαφορα εκεί εξω.